środa, 28 stycznia 2015

3. zbiorczo o kalendarzach

Kalendarze-terminarze - powstało ich w grudniu całkiem sporo.
Zdecydowanie królowały te folkowe-kolorowe i radosne :)
A najbardziej jestem dumna z tego, że  udało mi się też zrobić jeden dla siebie... jak wszystkim wiadomo >szewc bez butów chodzi<... kartki wysyłane na ostatnią chwilę albo już po terminie, brak przepiśnika dla siebie itp itd...
Ale do brzegu! Przedstawiam zestaw kalendarzy na 2015 rok :)
(UWAGA, zdjęć całe mnóstwo!)

Baśniowy wróżkowy :


Kilka wyżej wymienionych folkowych : 







Kilka sztuk w czerni:



Powstały dwa takie same kalendarze dla naszego weselnego zespołu
THE VOICE :)


Tutaj wytyczne dostałam niczym na wyzwanie:
'czarny, zielony, kółka lub serduszka i gumka' :)


Po męsku...





Z motywem ukraińskim: 


Optymistycznie: 


 Różowy w diamenty no i z brokatem dla Jowi :)




 Romantyczny różany (miał być MÓJ ale nie wyszło)


Ze storczykiem:


Na różowo:






Próba mediowania:


 I wreszcie mój własny osobisty :)





W zanadrzu mam zdjęcia jeszcze jednego, ale to jeszcze nie teraz, może za kilka dni...
Wiem, że jest już koniec stycznia, ale lecę zrobić jeszcze dwa :)
pozdrawiam ciepło.
Dżoaśka

5 komentarzy:

  1. Ależ się napracowałaś:) Moje serce podbiły te w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także te z czernią najbardziej sie podobaly i taki tez sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widziałem na FB, ale miło było obejrzeć je ponownie.
    Są cudowne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń