wtorek, 30 czerwca 2015

84. Ślub Martuśki

Hej!
W sobotę byliśmy z Mężykiem mym na ślubie bliskiej koleżanki mej - Marty.
Z pewnych przyczyn nie dane nam było pozostać na weselu, ale postanowiłam , że zamiast kartki Marta i Paweł dostaną od nas album na zdjęcia ślubne :)

Stworzony w całości z papierów Taniec Kwiatów od Białych Kruczków :) Te papiery to był strzał w dziesiątkę, jak tylko mam coś stworzyć, od razu biorę je do ręki, mam nadzieję na rychły dodruk!

Tym razem bez kwiatów, za to z maską motylkową i brokatem :)


Kieszonka na życzenia od nas i hymn o miłości oprawiony w ramkę:



Kart nie ozdabiałam niczym poza ubraniem ich w kwiatowe tańce ;) - pozostawiłam tę przyjemność Państwu Młodym- niech sami zdecydują jakiego formatu zdjęcia i w jakiej kolejności tam wkleją






Pozdrawiam ciepło, Dżoaśka ;) 

4 komentarze: