niedziela, 6 września 2015

105. Planowanie jest suuuper!

...niedziela to dobry dzień, żeby usiąść i zaplanować sobie tydzień :)
Pewnie wiele z Was zapisuje swoje plany i 'zamówienia' na karteczkach, które albo gdzieś przykleicie albo i nie... albo zgubicie albo przypadkiem znajdziecie po 2 tygodniach... mam rację?
Nie wiem jak Wy, ale ja baaardzo lubię planować:)
Z pomocą w organizacji moich planów twórczych przyszły Białe Kruczki - wypuściły różniste plannery i kalendarz, fantastycznie, prawda? :)
Dzisiaj pokażę Wam mój plannerek-przesłodki, różowiutki, z żarówką jako symbolem ciekawych pomysłów, które mają wpadać mi do głowy :)
Ponieważ ten zeszyt będzie 'mieszkał' u mnie na biurku, pozwoliłam sobie na okładkę nałożyć kilka warstw bez obawy, że ulegną zniszczeniu w torbie.
Całość stworzona na papierach Białych Kruczków 'Pastelowy Ogródek'




Planner w zamyśle ma mi służyć od września do listopada i tak właśnie podzieliłam sobie wkład, zrobiłam 3 przekładki, na których nakleiłam kalendarze na pełne miesiące (znalazłam świetne, kolorowe, udostępnione na stronie Partymiki). Tam będę zapisywać ważniejsze zobowiązania, tak żeby nie zapomnieć:))))
Do kieszonki włożyłam sobie blister kamyczków fasetowanych, łatwiej będzie mi połączyć dane przyklejając odpowiednie kolory na odpowiednich datach


Na tej samej stronie w komentarzach autorka bloga podała jakiej czcionki użyła, z tego też skorzystałam i wydrukowałam sobie skrócone zestawienia zysków i strat ;) na każdy miesiąc







To teraz hop! Na zakupy do Kruczków :)
Dla ułatwienia podam Wam na tacy co i gdzie możecie kupić:D

 

Zapraszam w imieniu całego DT oraz Szefowej do działu z wkładami, gdzie znajdziecie też kalendarze na 2016 rok i plannery dnia:


    

Pozdrawiam ciepło, Dżoaśka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz