niedziela, 13 września 2015

108. Black&Grey dla Rodziców :)


Dzień dobry cześć i czołem! :)

Dziś mój pierwszy osobisty post na blogu Cherry Craft :) 

Przygotowałam zestaw dla moich własnych ukochanych Teściów :-)
W prezencie na 30 rocznicę ślubu dostali od nas (całej szóstki Chłopaków i mnie-pierwszej córki;)) dwudniową wycieczkę do Wiednia.... a skoro wycieczka, to trzeba ją było ładnie zapakować:)
Tak więc papierek mówiący o tym, gdzie jadą i jaki będzie program opakowałam w kopertówkę wykonaną z mojego ulubionego UHaKowego pastela no.6 a do kompletu powstał album na zdjęcia z tej wycieczki - Tato kocha robić zdjęcia i, co najważniejsze, wywołuje je;) więc na pewno nie będzie to zbędna pamiątka, a coś, co się przysłuży. 

W albumie karty zostawiłam w stanie surowym-ta czerń jest super elegancka! Gruba tektura pięknie prezentuje się sama w sobie, nie ma potrzeby jej ulepszać.

Żeby całość nie była zbyt mdła i taka 'pogrzebowa', pochlapałam sobie trochę czarnym slapsh'em :)
Kopertówkę pociapałam gesso i posypałam brokatem :)














Całą 'materiałologię znajdziecie tu: >KLIK<

Pozdrawiam ciepło:)
Dżoaśka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz