sobota, 28 listopada 2015

132. Warsztaty z IKropkowymi budkami :)

Dzień dobry weekendowy :)
Dziś przybywam do Was z fotorelacją z zeszłotygodniowych warsztatów budkowych, które miałam radość przeogromną poprowadzić :)
Było nas aż 15 osób, w wieku od 10 do 50 lat, zabawa była przednia, brokat ścielił się gęsto, kawa się popijała a atmosfera była wyborna :D
Wszystko to za sprawą między innymi Marty z IKropki, która zdecydowała się nam materiały tekturkowe zasponsorować! :)
Ja też postanowiłam trochę zainwestować i tak oto na stole pojawiło się 15 mat, 15 skalpeli oraz 15 szpachelek, które pozostaną ze mną jako baza warsztatowa :)
Voila, oto i zdjęcia:






















Myślę, że Warsztatowiczki są zadowolone jako i ja jestem :D
Buźka, miłego weekendu!
Dżoaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz