wtorek, 22 marca 2016

168. Album album! :)

Dobry wieczór bardzo :)
Dziś zjawiam się tu z albumem, który powstał na potrzeby ostatnich warsztatów.
Ja, jak to ja, zawsze zostawiająca wszystko na 'później', dopiero w dniu warsztatów przygotowałam pracę, która byłaby dla uczestniczek inspiracją :)
Plan był taki: Album nie może być zbyt skomplikowany, ale musi wywoływać efekt. No to mam nadzieję, że się udało :)
Format bardzo poręczny i łatwy do ozdobienia - 15x15 cm. 
Całość oklejona najnowszymi papierami Galerii Papieru - Lilie Polne. Przyznam się, że  byłam nastawiona dość sceptycznie do tej kolekcji, jakoś na zdjęciach nie sprawiła na mnie wielkiego wrażenia. Zamówiłam ją tylko dlatego, żeby mieć nowości na warsztaty (jakoś tak ostatnio wychodzi, że na warsztatach pracuję naprzemiennie na papierach Białych Kruczków i na Galerii Papieru właśnie), ale po otworzeniu bloczka spotkało mnie bardzo bardzo miłe zaskoczenie. Idealnie delikatne kolory i wzory sprawiły, że zakochałam się w kolejnych papierkach od GP...
To tyle ględzenia, a album o tu:









Ozdobiłam go duuużą ilością tekturek. Powycinałam sobie kawałki z ramek takich, jak ta na okładce:)
Myślę, że idealnie nada się na zdjęcia ślubne, a może chrzcielne? 

Pozdrawiam bardzo serdecznie :)
Dżoaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz