piątek, 22 kwietnia 2016

176. Zaproszenia Emilijki :)

Dzień dobry słoneczny :)
Dziś dzielę się z Wami tym, co stworzyłam dla mojej Siostrzenicy najukochańszej. Emilka w tym roku przystępuje do I Komunii Świętej, to dopiero będzie wydarzenie! Takie jedyne w swoim rodzaju gdyż Emilia będzie miała Komunię indywidualną, zorganizowaną tylko dla niej. Dziecię mieszka w Anglii, a większość zdecydowaną rodziny ma tutaj tak więc po burzliwych debatach decyzja zapadła - Komunia odbędzie się w Polsce :)
Z tej okazji powstały zaproszenia przesłodkie, różowe, ukwiecone...
W dalszej części posta będziecie mogli również zobaczyć jak wyglądały w 'międzyczasie' czyli przed przyklejeniem kwiatków, listków, sznureczków... według mnie wcale a wcale nie wyglądały gorzej, a może nawet lepiej? :)













Prace te były moją inspiracją na blogu Przyda-sie.pl kilka dni temu, tam znajdziecie też materiałologię ;)
Buziaki !
Dżoaśka

2 komentarze:

  1. Bardzo delikatne a obie wersje mi się podobają. Ta ukwiecona jest taka dziewczęca i romantyczna a druga ciut dostojniejsza.

    OdpowiedzUsuń