niedziela, 4 grudnia 2016

217. Stroimy dom na święta!

Dobry wieczór niedzielnie!
Uffff... powiem Wam szczerze, że listopad mnie zabił ilością pracy. I nie było to pracowanie - scrapowanie, ale pracowanie-wycinanie i pakowanie Waszych fabrykowych paczek tak, aby każda doszła na czas :)
Z tego miejsca dziękuję Wam za zaufanie, którym obdarzacie moją firmę i obiecuję, że dalej będę się starać równie mocno, jeśli nie bardziej! 

Przyszedł grudzień, myślę, że większość Scraperek największe zakupy ma za sobą, teraz przyszedł czas na tworzenie.
Nawet ja znalazłam trochę czasu na to, żeby zacząć szykować się do świąt, zerknijcie sami;) Przygotowałam domek, któremu otwiera się dach i w który można zapakować z 30 deko cukierków albo elektrycznego tealighta - wybór należy do Was:







Przy okazji zapraszam Was na wyzwanie w Fabryce, może i Wy zechcecie ustroić swoje domy na Święta?

Pozdrawiam ciepło,
Dżoaśka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz