niedziela, 19 lipca 2015

87. Album ślubny

Hej cześć!
Znowu mnie tu chwilę nie było... to przez to, że tak dużo się dokoła dzieje ;)
W zeszłym tygodniu prowadziłam w Legnicy kartkowe warsztaty - fotorelacja wkrótce na blogu, mieliśmy też u siebie przez kilka dni bardzo miłych gości... :))))

Ale to nie jest tak, że nic nie robię :D
Dzisiaj na blogu I like challenges ruszyło nasze #6 wyzwanie, zapraszam Was na nie bardzo serdecznie, wytyczna jest jedna i do tego bardzo przyjemna - w dowolnej pracy należy użyć tekturowej ramki:)

A  oto moja inspiracja:album ślubny dla Pauliny i Mateusza, którzy wczoraj sobie przysięgali.
Tekturową ramkę umieściłam na okładce albumu. 
Początkowo plan był taki, że strony w środku nie będą w żaden sposób ozdobione, ale jakoś tak nie mogłam się powstrzymać i każda ze stron dostała tekturkowy dodatek...




Na wewnętrznej stronie okładki - kieszonka na życzenia i pieniężny prezent:


Na pierwszej karcie Hymn o Miłości:


A dalej to już dużo miejsca na zdjęcia:





















Album od podstaw stworzony przez ręce me:)

Album zgłaszam na wyzwanie #4 w DreamCraft:





Pozdrawiam ciepło,
Dżoaśka:)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz